Великі географічні відкриття — це період XV-XVІІ століття, коли європейцями були відкриті невідомі раніше моря, океани, материки, здійснені кругосвітні подорожі. Долучимося до мореплавців та разом відкриємо нові землі, вивчаючи або повторюючи дану тему.
Для опрацювання чи повторення даної теми з історії пропонуємо покрокову інструкцію, з використанням різних джерел інформації.
Крок 1. Світ навколо
Будь-які події і в житті, і в історії не відбуваються просто так, правда ж? Пригадайте з вивченого матеріалу у попередніх класах, що до будь-якої події вели певні передумови та причини.
Тож давайте розберемося в тому, що сприяло початку морських подорожей, які зі свого боку назавжди змінили уявлення людей про світ.
Скористаємося підручником Всесвітня історія (Щупак) 8 клас, його можна переглядати онлайн за лінком https://pidruchnyk.com.ua/1623-vsesvitnya-istoriya-8-klas-schupak.html. Опрацьовуючи сторінки 12-13 доповніть таблицю
Крок 2. Знайомство з головними героями
Перегляньте відео про ключову персону Великих географічних відкриттів – Христофора Колумба від YouTube-каналу 24Канал. Складіть 5-7 питань за змістом відео
Крок 3. Загублена інформація
Перед вами таблиця, у якій пропущено важливу інформацію про значущі відкриття мореплавців. Прочитайте сторінки 15-17 підручника Всесвітня історія (Щупак) 8 клас за лінком https://pidruchnyk.com.ua/1623-vsesvitnya-istoriya-8-klas-schupak.html та доповніть інформацію. Поміркуйте, яке значення мала кожна подія для історія? До якої з експедицій ви б хотіли приєднатися, якби ми мали машину часу?
Крок 4. Ерудит, для любителів кросвордів Пропонуємо перевірити як ви засвоїли сьогоднішню тему, розв’язавши кросворд онлайн за лінком https://learningapps.org/display?v=ptco1ugh320. Успіхів!
Крок 5. «На крок попереду». Проявимо творчість
Людина завжди хотіла б знати, що її чекає в майбутньому. Ви ніколи не замислювалися хоча б над тим, який сюрприз на свято отримаєте або ж чи вдасться отримати хороший результат з якого предмету? Вивчаючи історію ми отримуємо таку суперсилу, що дозволяє зазирнути як в минуле, так і в майбутнє. Спробуйте заглянути в наступну тему та з допомогою інтернет-ресурсів знайдіть цікавинки про будь-яку цивілізацію доколумбової Америки (наприклад, майя, інки чи ацтеки).
Найбільше зростання дає можливість проявити свою творчість і ми будемо цим займатися у кожній темі, щоб кожен міг знайти свої найкращі особливості. В третьому кроці ми не даремно запитували про машину часу. Наша уява здатна нас віднести, наче машина часу, в будь-який час та куточок світу. Так “подорожує” кожен письменник та створює прекрасні твори. Тож уявіть себе учасником однієї з експедицій та напишіть про свій уявний досвід есе, вірш чи створіть коротке оповідання. Можливо саме ви станете майбутнім золотим літературним пером.
Дякуємо за спільну плідну роботу. Пишіть в коментарях чи сподобались вам завдання, що викликало складнощі чи, можливо, маєте пропозиції для покращення. Будемо раді відгукам та критиці. Бажаємо успіхів у вивченні історії, чудових результатів, творчому розвитку та намагатимемось вам в цьому допомогти!